top of page

Blazend het schooljaar in


Welke juf/meester komt er niet regelmatig bij de Action.. Van de week liep ik in de Action en daar zag ik hele kleine, schattige bellenblaasjes (10 stuks voor €0,99), die kon ik natuurlijk niet laten liggen! Uiteraard neem ik niet alles mee wat er schattig uit ziet, maar voor deze bellenblaasjes had ik al een leuke bestemming bedacht.

Al vaak heb ik cadeautjes met bellenblaas voorbij zien komen op internet. Meestal in de vorm van: 'We blazen het schooljaar uit' of 'Je hebt me omver geblazen'. Maar ik dacht, waarom blazen we het schooljaar niet gezellig in! Voor een positieve en goede start van het schooljaar heb ik deze bellenblaasjes dus voorzien van een leuk label (hieronder te downloaden).

Mijn idee is om deze bellenblaasjes op de tafels van de kinderen te zetten bij de eerste schooldag. Dan even een leuk welkom en dan met z'n allen ook echt het schooljaar inblazen. Lekker bellenblazen in de klas dus! Maar psst nog niks verklappen, want dat moet ik natuurlijk nog doen!

Wil je deze bellenblaasjes ook zelf maken? Ik zou zeggen ren even gauw naar de action, print en knip de labels uit, lintje eraan en TADA daar heb je een leuk welkomstcadeautje voor de kids!

**Afgelopen jaar zag ik dat deze leuke bellenblaasjes niet meer te koop waren bij de Action. Gelukkig vond ik andere leuke bij de HEMA**

Download de labels hier:

(voor kleine bellenblaasjes)

(voor grote bellenblaas)

Klik hier als bovenstaande linkjes niet werken

(voor kleine bellenblaasjes)

(voor grote bellenblaas)

bottom of page