top of page

Bedankpotjes


Aan het eind van het schooljaar ben ik altijd druk op zoek naar leuke cadeautjes voor mijn klassenmoeders en collega's. Zo was ik ook dit jaar weer aan het speuren op Pinterest en kwam ik veel ideeën tegen. Dit jaar heb ik voor mijn parallel-collega's, die toch eigenlijk ook gewoon je duo zijn, deze potjes gemaakt. Het idee vond ik dus op Pinterest, maar labels hiervoor kon ik niet vinden. Daarom maakte ik mijn eigen labels voor aan de leuke, gevulde potjes. Hier kun je lezen hoe ik dat heb gedaan.

Wat heb je nodig?

- 4 glazen potjes (ik heb ze in deze verpakking gekocht bij Action)

- Zakje drop

- Zakje nootjes

- Zakje M&M's of Skittles

- Zakje pepermunt

- Labels (hieronder te downloaden)

- Lint en een schaar

Hoe ga je te werk?

- Als je dezelfde potjes in deze kartonnen verpakking hebt gehaald moet je eerst voorzichtig de potjes uit de verpakking halen. Zorg er wel voor dat de verpakking heel blijft, want de potjes moeten er straks weer in terug.

- Vul de potjes: één met drop, één met nootjes, één met M&M's of Skittles en één met pepermunt. Doe dit ook in deze volgorde. Vul de potjes, vooral die met de nootjes, niet te vroeg, zo blijven de nootjes nog lekker vers.

- Stop de potjes voorzichtig terug in de verpakking.

- Print en knip de labels uit. Bevestig deze labels met een leuk lintje om de potjes. Ik heb gekozen voor een lintje dat past bij de kleur van het label, maar dat hoeft natuurlijk niet.

Download de labels hier

Klik hier als bovenstaande link niet werkt

bottom of page