top of page

Wine for the teacher


Ik kwam dit cadeau tegen op Pinterest en vond dit GEWELDIG voor mijn collega's. Ik denk dat iedereen het wel herkent, aan het eind van het schooljaar kijk je toch wel uit naar die zomervakantie en hangt je tong ongeveer op je tenen. Na een schooljaar hard werken is het dan ook tijd voor ontspanning en ik wilde mijn collega's van de parallelgroepen nog even iets verfrissends meegeven voor in de vakantie. Ik vond dit label super leuk en heb dit natuurlijk meteen aan ze cadeau gedaan.


Je hoeft er niet veel voor te doen. Koop een fles wijn. Download het label op deze website (je moet wel even een account aanmaken). Print en knip hem uit en bevestig hem aan de fles. Je kunt hem er met een lintje aan vastmaken, maar ik ook als etiket bevestigen. Ik heb hem gewoon met dubbelzijdig plakband op de fles vastgemaakt. Het lintje aan de bovenkant heb ik er gewoon voor de sier nog bij gedaan.


bottom of page